اخبار و اطلاعات جدید در بازار مسکن/ جدیدترین قیمت فروش و اجاره در تهران

اخبار و اطلاعات جدید در بازار مسکن/ جدیدترین قیمت فروش و اجاره در تهران

مدت زیادی است که رکود گریبان بازار مسکن را گرفته و گلوی ان را می فشارد بازریان و دست اندرکاران مسکن دیگر انگیزه ای برای فعالیت در این بخش نداشته و انبوه سازان مسکن دست از کار کشیده اند. طبق گفته اکثر مشاوران املاک، اواخر اردیبهشت ماه زمانی است که بخشی از بازار مسکن از لحاظ قیمت دچار تحولات و ثبات قیمتی می‌شود و بالاخره فرصتی فراهم می‌شود تا متقاضیان (خریداران و مستاجران) بتوانند برای انتخاب واحد مورد نظرشان از بابت خرید یا اجاره تصمیم خود را قطعی کنند.
املاک تهران
بنگاهداران مسکن براین باورند که مالکان در این فرصت زمانی تصمیم‌گیری خود را برای تعیین نرخ‌های جدید اجاره یا فروش انجام داده‌اند و به اصطلاح سبک و سنگین کرده‌اند و اکنون در مقایسه با چند هفته گذشته برای اجاره و فروش واحدشان مصمم‌تر رفتار می‌کنند.

فعالان بازار مسکن و مشاورین املاک تهران  برای بازگشت رونق به کسب و کارشان اظهار خشنودی می‌کنند و معتقدند با گذشت چند روز باقیمانده از اردیبهشت ماه بازار مسکن از رکود خارج می‌شود، اما به شرط اینکه مستاجران همچون سال قبل قراردادهای خود را تمدید نکنند یا حداقل بدون حضور در بنگاه این کار را انجام ندهند.

با این تفاسیر این روزها پیدا کردن یک واحد مسکونی در بازار فروش یا در بازار اجاره با نرخ منصفانه کاری دشوار است؛ چراکه در حال حاضر عده ای از متقاضیان مسکن معتقدند که این روزها برای جست‌وجو در بازار مسکن باید «کفش آهنی» به پا کرد فروشندگان مسکن و بخصوص بازار مسکن و املاک تهران، به این امید که با گذشت زمان واحدهای مسکونی انها افزایش قیمت خواد داشت و از همین رو املاک خود را به قیمت بازار نمی فروشند خریداران نیز امیدوارند در ماههای آتی قیمت املاک پایین تربیاید با این اوضاع هیچ اتفاقی رخ نخواهد داد و امیدی به تغییر قیمت مسکن نیست.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.